Sık geçen başlıklar

evcil hayvanı terk etmek 1

ekşi'de gör
ailemin yaşadığı ev şehir merkezinden biraz uzak bir villa. "biz bırakalım bunlar varlıklı gözüküyo nasıl olsa bakarlar" diye mi artık bilmiyorum, o kadar sık kedi-köpek bırakan var ki inanamazsınız. hayvanlar hazır mamaya alışmış başka bir şey yemeyi bilmiyor. cins köpekler daha yavruyken atıp gidiyorlar. bizimkiler kaç kez kavga etti, kaç kez plakalarını alıp şikayet ettik. bu nasıl bir vicdansızlıktır ben anlamadım ya... bizim vicdanımız el vermiyor elimizden geldiğince besleyelim diyoruz ama hangi birine yetişelim. sanki çanta alır gibi alıyo, sıkılınca da çöp gibi atıyor. 2 sene önce tüyleri uzun küçük cins bir köpek atmışlar, zavallının tüylerine dikenler dolanmış. veterinere götürdük 2 saat uğraştı o dikenleri almak için. aşağlıklar ya... o kadar çok ki... özellikle de çoğunun altında lüks araba var, domuz gibi kendi boğazını besliyorsun bilerek isteyerek sahiplendiğin küçücük hayvana bakmak mı bu kadar zor gelir? alma o zaman... karakter yoksunu bencil pislikler...