eğer azıcık aklı olsaydı helyum balonuna bağlı kamera ile bunu yine kanıtlardı. toplam masrafı ise 100 türk lirasını yani 5 dolar mı neyse işte onu geçmezdi.
bedava mı olsun? amerikadaki arkadaşınızla canlı telefon görüşmesi yapın anaaaaa orada gece bizde gündüz lan aohaosdaosdapdoaş ne gerek var rokete binmeye ağzına s**tığım.
edit: gelen mesajlara göre bu adama inanmış yazarlar var... yazıklar olsun.
23.11.2017 · 32. sıra
troll lord
22.11.2017 17:37 ~ 19:43