Sık geçen başlıklar

ev alana da satana da vergi şoku 1

ekşi'de gör
gayet yerinde bir uygulama.
eskiden 500.000 tl’lik evi belediyeye 150.000 diye söyleyip bunun üzerinden vergi ödüyordu ev sahibi.
yani zengin vergi vermekten kaçıyordu. artık kaçamayacak, mecbur verecek bu vergiyi..
ancak buna gelene kadar zarar gösteren kuyumcular, 20 -30 çalışanı olan kobi’ler, her sene sonunda arabasını yenileyen esnaflar ne olacak?
bunlara da bir çare bulunacak mı?
adam şirket aracını özel işleri için harcıyor aynı zamanda ve vergiden düşüyor yaptığı tüm masrafları.
mesela ben çalışan olarak çocuğumun okul masrafını dahi düşemiyorum vergiden..
adaletsizlikler burada. bunların da en kısa sürede giderilmesi dileklerimle..

yoğun mesajlar üzerine 1 meslek grubunu listeden çıkardım.