Sık geçen başlıklar

euroleague'i kimselerin pek sallamadığı gerçeği 3

ekşi'de gör
euroleague’de mutluyuz çünkü galatasaray, beşiktaş ve trabzonspor’un sığır taraftar kitlesi orada yok. kazandığımız her maç sonu rakiplerin alkışı, takdiri var. kaybedilen maç sonrası hakem diye ağlayan çakma imparatorlar, filozoflar yok. parkeye atlayıp guduric’i, melli’yi kovalayan rakip bench'in paralı köpekleri de yok mesela. yine her gittiği salonda hocamıza ve takımımıza madde atan orospu çocukları da yok bak çok enteresan. orada elit ve azınlık bir grup var ve biz onlarla çok mutluyuz. o yüzden -çok afedersiniz- sikmişim sizin potansiyelinizdeki kimselerin euroleague’i sallayıp sallamamasını. bir çay için geçer.