euroleague'i twitter'da az kişi takip ediyor.
twitter'da az takipçisi olan ligler boktandır.
o zaman euroleague boktandır.
tam bir sözelci mantığı.
edit: basilius jonathan uyardı. buna aristo mantığı deniyormuş. aristo sözelcidir. bu da aristo mantığıdır. o zaman.....*
30.12.2018 · 30. sıra
ekonomi sevmeyen iktisatci
29.12.2018 01:20 ~ 14:51