Sık geçen başlıklar

etrafınızda kılıçdaroğlu'na dönen var mı 2

ekşi'de gör
boş oy atacaklar, sandığa gitmeyenler vatana, millete ihanet ediyorsunuz. bu bir tepki değil hakka girmektir. oy vermeyen vatandaşlığını yabancılara bıraksın gitsin bu ülkeden.
önemli olan kılıçdaroğluna dönmek değil. tayyibe oy verenlerin sadexe %2 si sandığa gitmese kılıçdaroğlu seçimi alır. yani her 100 akpliden 2 kişiyi sandığa götürmemek lazım. o gün bedava makarna falan dağıtsak acaba kuyruğa girip seçimi falan unuturlar mı