amk zaten ülker niye karıştı ki? başındaki adamların siyasi duruşundan falan filan.
kek çikolata falan yapıyorsun lan bisküvi yapıyorsun. zaten bisküvi üreten bir kurumdan neden ülke siyasetinde bir şeylere karışmasını bekliyoruz ki?
27.04.2017 · 25. sıra
yule
26.04.2017 11:24