Sık geçen başlıklar

eti markasını pamuklara sarmamız gerekliliği 1

ekşi'de gör
askerken (o zamanlar fetö islamcılar böyle büyümemişti), kantinde eti markasından başka bir şey olmazdı. merak edip bunu kantin sorumlusu astsubay nizamiye kapısında nöbetçiyken sormuştum , oda "ülker gurubu şeriatçıları desteklediğinden, çoğu askeri birlik komutanı kantinlerede eti markası satılmasını emreder." demişti.