Sık geçen başlıklar

ete en çok yakışan sebze 1

ekşi'de gör
kuşkonmazcılar gelmeden söyleyeyim. bence patlıcandır. zaten kebaplarımız bu uyumu tescillemiş gibidir. yan yana da, et yemeğinin tam içine de katsan, karıştırsan, etin her formuyla ortaya harikalar çıkarır bu ikili. katakullisiz, zahmetsiz ve ulaşılabilir. tabii her ikisinin de iyi mahsül olması gerektiğine değinmiyorum. domates ve soğan da işin içine karışırsa… say no more.

savunma editi: an itibariyle mantarı sebze sayanlar kulübü kurdum, bu arkadaşlarımıza başlık altında şaka gibi tepkisini gösterenler tarafıma ulaşabilir.