taze çekilmemiş, göz kararı miktarda kahve;
tamper kullanımı gereksiz görüldüğünden parmakla düzeltme;
karton bardak;
sütün ayrı olarak işleme alınmaması gibi garip hatalar mevcutken tüp magneti hiç rahatsız etmiyor insanı.
ben içiciyim aga, benlik sıkıntı yok. baristaların yüreği kan ağlıyordur.
edit: lan adam süt tozu ve şeker üzerine espresso çekti!
19.10.2022 · 41. sıra
han20
18.10.2022 11:20 ~ 12:19