Sık geçen başlıklar

esnaf zamanında vergi verdi mi de destek bekliyor 1

ekşi'de gör
bu esnaf milleti devletin kendisine emanet ettiği, aslında müşterinin ödediği kdv'yi filan kendisinin verdiği vergi zanneder. aslında bu bir nevi tahsilata aracılık etmektir. bu sizin verginiz değil esnaf arkadaşlar. sizin gelir verginizden bahsediliyor burada. o da çoğu gururla asar ya sıfır vermiştir, zarar açıklamıştır ya da bin lira iki bin lira filan atmıştır işte devlete ayıp olmasın diye. milyonlarla oynayan kuyumcuların verdiği gelir vergisi komedidir örneğin. çok vergi vereceğini düşünen vermemek için arabasını yenileyen, hatta abartmıyorum yat alan arkadaşlarım var. dükkana alıyorum ayağına meyvesini bile gelirden düşen, evinin elektrik faturasını dükkanmış gösteren bir sürü örnek var.

sıkıştılar mı da kdv ötv derler. onu müşteri ödedi dostlarım siz değil.