Sık geçen başlıklar

esnaf iğrençlikleri 1

ekşi'de gör
kahvaltı mekanlarından hep şüpheleniyorum zaten. serpme kahvaltı geliyor ve pek çoğu bitmeden geri gidiyor. kalan ürünleri çöpe atacaklarını hiç sanmıyorum. mutlaka müşteriden müşteriye dolanan ürünleri yiyoruz. özellikle zeytinler kesin konsomatris gibi masa masa gezmiştir.