yazıldı mı bilmiyorum ama bence (bkz: köy kahvaltısı)..
insanlar eskiden bu doğal güzellikten kaçmak için herşeyi yaptı.. yok peynir kokusuymuş aman tereyağı da neymiş ve sair.. şimdi o kahvaltı için yüzliralar harcıyor..
01.01.2018 · 39. sıra
onumuzdeki maclara bakalim
31.12.2017 00:03