Sık geçen başlıklar

eski telefonun en güzel özelliği 2

ekşi'de gör
symbian işletim sistemine sahip olması. zamanında symbian o dönemki rakibi javalı telefonlardan farklıydı. internette forumları az arşınlamadım o zamanlar. sisx uzantılı oyunlar, programlar bulur telefona atıp kurardım. şimdinin android'i gibi düşünün. telefonda yapamayacağınız şey yoktu.

smartmovie uygulaması vardı. bilgisayarda programıyla filmleri sıkıştırıp telefona atar telefondan izlerdim. lost'un ilk 3 sezonunu ve prison break'ı nokia 6630'da bitirmiştim. full şarj ile rahat 2-3 tane film izletiyordu.

bu dediklerim şuan size "e ne olmuş ki amk" dedirtiyor olabilir ama 2006 yılında bunları yapabiliyor olmak büyük bir şeydi.
kulaklığı sayesinde radyo da dinlenebilmesi.

bilgisayarsız, akıllı telefonsuz az vakit geçirmemiştim radyo dinleyerek o yurt gecelerinin yalnızlığında. ağlamıyorum gözüme bir şey kaçtı.

(bkz: nokia n73)