bas eksiyi, engelle
okumayın bile
göz bile gezdirmeyin
şu gereksizlerle aynı sözlükte olmaktan utanıyorum. sedat kapanoğlu şu entryi okuyup ne hale geldik demiyor musun acaba?
11.10.2016 · 33. sıra
bosa
14:30