Sık geçen başlıklar

eski kasası yenisinden daha güzel olan arabalar 2

ekşi'de gör
tüm otomobil modelleri kapitalizmin pençelerinde eriyip biri birine benzedi. 2020 ve sonrası modelleri markasını bile ayırt edemez hale geldik artık. hepsi buzdolabı gibi köşeli keskin hatlar.

peugeot 207 nin özgür ruha sahip çevik serseri kimliği kayboldu
doblo mu, caddy mi, connect mi, berlingo mu, combo mu tartışmaları bitti

alfa romeo nun giulietta, volkswagenin görüntüsüyle kimliği olan sayılı modellerinden biri olan scirocco, ve chevrolet cruze komple üretimi durdu. cross una ayrı, over ına ayrı... neyse

hyundai elantra ise muhteşem bir kasayı maksimum seviyede hiç eden modeldir gözümde.

artık araçların otomobillerin bir kimliği, karakteri yok. görünüm açısından hangi marka aldığınızın bir önemi yok, kapitalizmin üretirken hesapladığı konfor, maliyet, yakıt üçgeninde düşünüp alsın istediler maalesef çözümü yok.

kimliksiz, karaktersiz, tarzı olmayan hiç bir şeyden hoşlanmayan bir insan için sancılı bir gözlem.
bütün arabalar birbirine benzedi. aerodinamiğini siktiklerim.