ekonomi tam anlamıyla düzelmeden, gerçek enflasyon değerleri açıklanmadan ve %25 sınırı kalkmadam bu iş düzelmez ve daha çok cinayet duyarız. enflasyon gerçek oranda açıklanacak, çalışan gerçek değerde zam alacak, kiraya da gerçek oranda zam yapılacak. bu kadar basit. 3-5 cahil ve çıkarcının oyunu almak için memleketi mezbahaya çevirdiler
Sık geçen başlıklar
esenler'de ev sahibi öldüren kiracı 2
ekşi'de görbu çok uç bir haber ama gördüğüm bazı entrylere ithafen yazıyorum bunu... kira sorununun artık çözüleceğini zannetmiyorum. insanlar cinnet boyutuna geldi. evet %25 uygun bir sınır değil ama hiçbirimiz maaşlarımıza %200 zam alamıyorken kiralara %200 hatta %300 zam istenmesini karşılayamıyoruz. kiracıyız diye bütün maaşımızı eve verip aç mı yatalım? ya da sokakta mı yaşayalım ne yapalım?
edit:
görsel
mesaj kutum bu ve benzeri mesajlarla dolu. neden ailenle yaşamıyorsun diye soran bile oldu. problemin nerede olduğunun farkındayım arkadaşlar, bu yüzden ölmem mi gerek mesela? çok yazık.
edit2:
görsel
şu görsel üzerine bir şey söylemek istiyorum. bu entryin bu kadar beğeni ve tepki alacağını tahmin etmemiştim yazarken. ben de köyüme dönmeyi isterdim fakat depremden sonra bir köyüm kalmadı. benim de evim vardı köyümde. :) bana yar olmadı. yani demem o ki... mal dediğin şey bile gelip geçici bu dünyada. fark ettiyseniz ben ev sahiplerine küfür vs bir şey etmedim. hepimiz hayatta kalmaya çalışıyoruz. ama mesaj kutum şu an paran yoksa öl, geber, beleşçi gibi mesajlarla dolu. fakat ben fikir beyan etmenin hayattaki en büyük suç olduğunu unutmuşum. kusuruma bakmayın. umarım kimse büyük büyük konuştuğu yerden vurulmaz bu hayatta. memleketim bir gün düzelir mi? umudum yok. bu kadar insanlığını kaybetmiş bir milletin memleketi düzelse ne... düzelmese ne.
edit3:
görsel
kötüleri paylaşıp iyileri paylaşmamak haksızlık olur. bir gıdım umut bırakıvereyim şuraya ama şimdi buna da 1000 tane eleştiri mesajı gelir. :))
edit:
görsel
mesaj kutum bu ve benzeri mesajlarla dolu. neden ailenle yaşamıyorsun diye soran bile oldu. problemin nerede olduğunun farkındayım arkadaşlar, bu yüzden ölmem mi gerek mesela? çok yazık.
edit2:
görsel
şu görsel üzerine bir şey söylemek istiyorum. bu entryin bu kadar beğeni ve tepki alacağını tahmin etmemiştim yazarken. ben de köyüme dönmeyi isterdim fakat depremden sonra bir köyüm kalmadı. benim de evim vardı köyümde. :) bana yar olmadı. yani demem o ki... mal dediğin şey bile gelip geçici bu dünyada. fark ettiyseniz ben ev sahiplerine küfür vs bir şey etmedim. hepimiz hayatta kalmaya çalışıyoruz. ama mesaj kutum şu an paran yoksa öl, geber, beleşçi gibi mesajlarla dolu. fakat ben fikir beyan etmenin hayattaki en büyük suç olduğunu unutmuşum. kusuruma bakmayın. umarım kimse büyük büyük konuştuğu yerden vurulmaz bu hayatta. memleketim bir gün düzelir mi? umudum yok. bu kadar insanlığını kaybetmiş bir milletin memleketi düzelse ne... düzelmese ne.
edit3:
görsel
kötüleri paylaşıp iyileri paylaşmamak haksızlık olur. bir gıdım umut bırakıvereyim şuraya ama şimdi buna da 1000 tane eleştiri mesajı gelir. :))