Sık geçen başlıklar

erzurum'da dağa götürülüp işkence edilen kızlar 1

ekşi'de gör
köpekler tarafından parçalanmış olsa toplu köpek katliamına girişilirdi ama bunu yapan cani vahşi yaratıklar olmasına rağmen insan diye isimlendirildikleri için korkudan tepki gösteren olmuyor tabii ki. anadolu hayli vahşi bir yer oldu ama din elden gidiyor falan deseniz hepsi sokağa dökülür bununla beraber yaratılana envai çeşit ızdırabı da çektirirler. maalesef bu insanların oyları ile ülke kaderi belirleniyor ki bunun açıklaması yok.