Sık geçen başlıklar

ertesi gün hapının 48 lira olması 1

ekşi'de gör
ella için geçerli olmayan.. kendisi 55 liradır..

not: kadınsı erkeğim..

edit: ülkedeki açlık hakikaten almış başını gitmiş.. "kandınsı madınsı, kayarım sana" tarzı mesajlar gelmiş.. allah belanızı vermesin lan*..

edit1: şaka olduğunu varsaydığım yoğun mesajlara toplu cevap; ay hoşt ulan..

olum şaka yaptık, manyak mısınız lan white walker gibi dadandınız? korkutuyorsunuz beni..