adamın babannesi mi yenmedi, patronundan dayak mı yemedi, hümoş'u mu evlenmedi, solaryum işinde başarısız mı olmadı, garsonluk yaparken hayattan mı bezmedi...
adam açlıktan kanını sattı be kanını...daha ne olsunnnn.!
ersoyum çok şahsına münasır, nahif bir karakterdir.
bir insanın üstüne bu kadar da gidilmez ki!
nerisssa
08.04.2024 00:09