hayatımda ilk kez ersan şen'i haklı gördüm.
adam diyor ki popülizm yaparak yargı kararı verirseniz o zaman hiç bir yargı kararına kimsenin söz hakkı olmaz, bu iş karşılıklı maça döner, kimin sesi çok çıkarsa kim daha çok bağırırsa onun dediği olur.
ersan şen 'in 1.06'daki hareketi de haklı olup kalabalık içinde kendini ifade etmeye çalışıp hem kalabalık hem haksız hem de lafazan gruba artık laf anlatılamayacağı hareketidir. kendisini çok iyi anlıyorum.
26.06.2022 · 9. sıra
isozher
25.06.2022 11:19 ~ 11:29