insanları barıştırmak istiyorsanız bunun yolu, bir tarafın hata yaptığı ama diğer tarafın affedici olması gerektiği şeklinde değil de iki tarafın da birbirine sempati duymasına sebep olacak argümanlar bulmaktır.
herkesle kardeş olmaya varım çünkü dünyaya birileriyle kavga etmeye geldiğimi düşünmüyorum. herkes gibi geçici olduğum hayatta, geri kalan nefesimi -mutlu olmak varken- neden insanlarla kavga ederek harcayayım ki?! hani derler ya bana bir adım gelene ben koşarım diye, işte ondan.
10.02.2020 · 15. sıra
king sized ego
09.02.2020 02:42 ~ 02:51