sikeyim insanlığınızı kardeşim. toprağımızı işgal ettip çocuklarımızı katletti bu orospu çocukları. şimdi de bin yıldır burada yaşıyoruz, burası bizim vatanımız diye ısrar edip çıkmıyorlar.
savaşa gerek yok, barışla halledelim, ermenistan ordusu çekilsin, savaştan önce orada yaşamış sivil ermeniler yaşamaya devam etsin, bizim insanlarımız da evine, köyüne dönsün dedik, beğendiremedik.
yok, burası bağımsız bir ülke ve bu bağımsızlık için ölmeye hazırız dediler.
ölüyorlar işte.
size ne oluyor amk?
14.10.2020 · 9. sıra
avsaroglu
13.10.2020 12:49