Sık geçen başlıklar

erkekten ev işi bekleyen kadın 3

ekşi'de gör
muhtemelen çalışan kadındır.

da benim bahsetmek istediğim şey farklı bu noktada.

arkadaş bu işleri obsesyon düzeyinde yaklaşımlarla yorumlamayı bırakmak lazım artık ya.

evde, hanımınızın üzerinde bir kamyon iş varsa askerde alt devrenizden bahseden gibi (ki bence askerde de yapılmaz ya neyse) ''banane amına goyum benim işim değil ki'' deyip arkanıza yaslanmazsınız, yaslanamazsınız. yaslanıyorsanız ya adam değilsiniz ya da karınızı sevmiyorsunuz.

kalkın iki işin ucundan da siz tutun, o haliniz yukarıda bahsi geçen öküz modelden daha adamdır merak etmeyin.
ev işleri bir kadının görevi değil ortak yaşam alanı ve erkeğinde yapması lazım. ben baba evinde elimi sürmezken evlendiğimde yapmaya başladım. cam silme ev süpürme bilimum işleri itina ile yaparız. asla da gocunmam. kadınoında bir erkekten bunu beklemesinden daha doğal bir durum yoktur. hayat müşterek.
ev işinin kadını erkeği olmaz. fütursuzca hizmet bekleyen erkek ayıdır. bal verin geçin.