Sık geçen başlıklar

erkeklerin güçlü kadın yerine ezik kadın tercihi 2

ekşi'de gör
erkeklerin "param olmadıgı için bana bakmıyorlar" tribi ile kadınların "güçlü oldugum için beni tercih etmiyorlar" tribi ölümüne yarışır.

tanım yapacak kelime bulamıyorum ama bu triplere giren herkes aptaldır.
bu sebepledir ki kendilerinden 10-20 yaş küçük, yanlarında yetersiz hissetmeyecekleri, yönetebilecekleri kadınları tercih ederler. bizim kadınlarımızda da "yönetilme" arzusu olduğu için "olgun adam" severler çoğaldı günümüzde.

not: her durumda olduğu gibi bu durumun da istisnaları tabi ki vardır. 10 yaş küçüktür ama gerçekten aşık olmuştur yukarıdaki gibi bir amaç gütmüyor da olabilirler.