şişman kadın sevme olayı tamamen kaldığın coğrafyaya bağlı. türkiyede doğmadım büyümedim ama bu güzellik standartları hep çok tuhafıma gitti. çocukluğum hafif tombişti mesela, burada nasıl tatlı ve güzel bulunduysam, türkiyedeki akrabalar hep beni şişman buldu. sonra zayıfladım + yeme bozukluğu oluştu, buradakiler beğenmedi ama türkiyedekiler hemen bi 'waoow' çektiler. yazın güneşte bronslaştım, burada herkes solaryuma giderken türkiyedekiler tekrar beni “çingenlere” benzetti çünkü beyaz ten dünyanın en güzel şeyi! böyle saatlerce devam edebilirim.
demem o ki: istediğiniz gibi görünün kızlar, kendinizle mutlu olduğunuz zaman verdiğiniz enerji sizi en güzel yapan şey. sizi her zaman beğenmeyen olacaktır, ama go where you are celebrated.
06.04.2023 · 28. sıra
bombaicurry
05.04.2023 04:19