(bkz:
boş küme)
nasıl
yakışıklı ve çekici bir erkeğin numaranızı istemesi
olağan bir olay,
sevimli bir adım falan gibi gelirken,
çirkin ve çekici olmayan bir erkeğin numaranızı istemesini
sapıkça ve
taciz gibi gelmekteyse; aynı şekilde yakışıklı bir erkeğin
her yediği bok çekici gelirken, çirkin bir erkek
ne bok yerse yesin çekici gelmemektedir.
nerden mi biliyorum.
ben, çirkin olan ama bu başlıkta "şu oluşu, bu oluşu" diye anlatılan her boka
bizatihi sahip olmama rağmen asla çekici kabul edilmedim. (tabii 1.90 boyu oluşu, herkül gibi oluşu falan gibi şeylerden bahsetmiyorum, bunları yazanları özürlü olarak görüyorum gerçekten)
kültürlüyüm, sempatiğim, konuşurken insanların gözünün içine bakarım, insanları dinlerim, hiç skimde olmamasına rağmen ilgi gösteririm ve abartmıyorum, hayatımda tanıdığım en kibar insanlardan biriyim. (bir de
teiaş'tan bir kontrol mühendisi vardı şantiyede,
h. bey, belki o adam da benim kadar kibardı.)
ama
tip yok işte.
(bahşiş anlamında demiyorum ama ben bahşiş de vermem genelde, geçen tuzla balıkçısında 3 lira para üstü almadım, bir de üstüne cebimden 2-3 lira da bozukluk çıkarıp bıraktım mesela, 4-5 ayda bir bu şekilde bahşiş bırakırım gerekli görürsem.)
neyse; ne kendinizi, ne de bizi kandırın kızlar.
bence görüşlerinizi,
ilgi duyulan erkeği çekici yapan detaylar başlığında paylaşabilirsiniz.
(bkz:
kendi topuğuna sıkmak)