bir kadın olarak "ha?! ne alaka" dediğim öneri.
niye bir erkek benim almadığım sorumluluk için çekmecesinde ped barındırsın ya rabbim?!
ben de o zaman çekmecemde kondom, paket mendil, basur ilacı, antiasit barındırayım sürekli.
otomat mıyız biz arkadaşlar ya? rica edicem hayatın yetişkin etabına geçebilir miyiz artık?
benim bir kadın olarak böyle ecivecivokke şeylere ihtiyacım yok. hatta spesifik olarak erkekler özelinde bir şey beklemeli miyim onu bile sorguluyorum. kapı tutmayanın cinsiyetine bakmıyorum mesela, zorlandığım bir an kapıyı tutmayan hödüktür. eli dolu bi erkeğe ben kapıyı tutarım şahsen. incilerim dökülmez.
erkeklerin mansplaining sevdası ya da annesinin paşası halleri canımı sıkıyor. çekmecesinde tampon olacağına, dilinde nezaket ve adalet olmasını, benim minnoş minnoş anlattığım projeyi, strateji filan diye süsleyip kendi malıymış gibi pazarlamamasını tercih ederim.
07.05.2024 · 7. sıra
demesi kolay tabii
06.05.2024 03:38