güldüğüm ama çoğu yazarın aksine hak verdiğim kız. yakın bir arkadaşım aynı evde yaşamaya başladıkları nişanlısından ‘her sabah 1 kalıp peynir yiyor iki memur maaşıyla geçinmemiz imkansız, sürekli borç içindeyiz’ diyerek ayrılmıştı. her sabah 40 liralık peynir yiyen adam kızın üç beş ayda bir yaptığı 200-300 liralık kozmetik alışverişlerine ‘bunları almayı kes, çok pahalı, annem , ablam hiç almıyor’ diye takmış. kız da ‘benim de babam 1 kalıp peyniri anca iki haftada yer’ diyince ayrılmışlar.
aynı eve girince işte en ufak bir şey bile böyle önemli hale geliyor.
11.05.2021 · 3. sıra
alpino
10.05.2021 03:11