Sık geçen başlıklar

erkan özdamar 2

ekşi'de gör
son dakikada faul verip gs frikikten gol attığı için ikinci yarı gs aleyhine kırmızı vermesini bekliyorum.

kerem'in o golü atacağını tahmin edemedi tabi.
12 haftadır çoğu maçı izleyen biri olarak net bir şekilde söyleyebilirim ki hakem şu ana kadar sezonun en iyi performansını gösteriyor. siz bakmayın fanatik yorumlara hakemin bir hatası bile yok.