devlette herhangi bir görevi bulunmayan, bildiğimiz kadarıyla da güney amerika’ya “maske satıyor” yalanıyla bir takım başka şeyler satıp malı götüren erkam yıldırım’ın fotoğrafıdır.
görsel
“hangisi erkam lan bunların” diye soracak olursanız; en çok yiyen ve en çok şişmiş olan… hani şu nargile içen suriyeliler gibi oturan…
ama asıl sorun başka!
bu giyim mağazasında kapalı kapılar ardında yapılan toplantıda, karşısında oturanlar kim dersiniz?
biri o şehrin valisi okay memiş, diğeri de il jandarma komutanı albay ilker şimşek.
hiçbir vasfı olmayan ama “ne alıp sattığı çok belli olan” bir siyasetçinin oğlunun karşısında, koskoca vali ve il jandarma komutanının el pençe oturmasının sebebi nedir? kabile devleti olmamız mı yoksa devletin bir aile tarafından ele geçirilmesi mi?
şu fotoğrafa bakıp, içi sızlamayan, utanç duymayan, bir tane insan evladı olabilir mi?
20.01.2023 · 6. sıra
deadgodinme
19.01.2023 10:28 ~ 14:02