la madem adamsın neden mahkemeyi bekliyorsun?
la madem dürüstsün neden "mahkemeye çıkarsak" ön şartı var?
en büyük mahkeme halk değil mi? siz halkların demokratik partisinden vekil değil misiniz abe?
neden bekliyorsun?
neyi bekliyorsun?
(bkz: showman beyanı)
21.05.2016 · 2. sıra
kumanda pili
20:39