Sık geçen başlıklar

erdoğan'ın ikinci olduğu yılın diktatörü anketi 1

ekşi'de gör
(bkz: yuh amk birinci kim lan)

adam orada bile seçime şaibe katmayı başarmış,
ne demek 2. olmak?
kim ulan birinci kim kim kim

edit: neyse milli iradeye güven esastır bizde, halkın %83 nün reisi seçmiş olması bize yeter!
bu arada kim yong u bile geçmiş lan, reis kendini aştı, artık hakikaten dünya çapında bir lider ama işte biraz farklı kulvarlarda!

ona muhtar bile olamaz diyenler utansın, adam dünya çapında bir diktatör oldu...