Sık geçen başlıklar

erdoğan'ın termik santral yasasını veto etmesi 1

ekşi'de gör
ulan zaten akparti çıkarttı yasayı ak parti genel başkanı da veto etti. madem veto edecektin niye meclise gönderdin, meclisten gönderdin neden veto ettin? arkadaşlar bakın reisin düşen popülüterisini parlatma çalışmaları bunlar buyrun

edit: başlığı biz açtık nasıl düştük aşağı ya? eyyyyyyy sözlük

edit 2 : bu açıklamayı cumhurbaşkanlığı makamı gereği neden ibrahim kalın veya fahrettin altun değil de akp sözcüsü yaptı? olması gereken beştepe'den açıklama yapılmasıydı ama devletimiz devlet olmaktan çıktığı için devlet adabı da kalmadı