Sık geçen başlıklar

erdoğan'ın kendi maaşına %14 zam yapması 1

ekşi'de gör
örtülü ödenekten sorgusuz sualsiz milyarlarca dolar harcayıp hesap bile vermiyorken, kendi maaşına boşu boşuna zam yapmasıdır.

belli ki asgari ücret zammı da bu kadar olacak ve "alın işte ben de o kadar zam aldım" diyecek...