Sık geçen başlıklar

erdoğan'ın halk ne istiyor diye sorması 1

ekşi'de gör
halk istiyor ki koprunun ortasina bir adam daha dikin. cok sira oluyor amk.

edit:konunun ne oldugunu anlayamadik diyen cok fazla sayida mesaj aldim. ilgili fikrayi paylasmak boynumun borcudur.

`"vezirler huzura çıkmışlar:
- padişahım, hazinede para kalmadı.yeni vergilere ihtiyacımız var,
diyerekten...
padişah, kavuğunun altından kafasını kaşımış,
- eeee! ne vergisi koyalım?, demiş..
- köprülere adam koyalım, geçenden bir akçe alsınlar!
padişah,
- tamam, demiş.
aradan bir süre geçtikten sonra sormuş vezirlerine:
- tepki var mı?
- hiç bir tepki yok!
- iyi o zaman köprünün diğer tarafına adam koyun, çıkandan da bir akçe alsın!
aradan bir süre geçmiş, padişah:
- var mı şikayet?
- yok!
halkının tepkisizliğine kızan padişah, gürlemiş:
- köprülerin ortasına da adam koyun, gelip geçeni becersin!
aradan birkaç gün geçmiş, hala bir tepkinin olmamasına içerleyen padişah,çağırmış vezirlerini,
- köyün birine gidelim. halkı dinleyelim hele bir, demiş.
gitmişler köye, padişah sormuş:
- var mı şikayet?
ses yok. padişah:
- var mı şikayet? konuşun yoksa, taş üstünde taş, omuz üstünde baş
bırakmayacağım, diye gürleyince arkalardan cılız bir ses duyulmuş:
- padişahım, o köprünün ortasındaki adam var ya!..
- eeee!, demiş padişah bir umutla...
- akşamları çok kalabalık oluyor, sıra uzuyor, bir adam daha koysanız... "`

edit 2:sunun altini ozellikle cizmek isterim, ilgili fikradaki hayali padisah halkindan haksizliga karsi tepki bekliyor ve bunu goremeyince kuplere biniyor. gercegiyle arada ucurum var degil mi? bence burasi cok onemli.