Sık geçen başlıklar

erdoğan'ın asla seçim kaybetmeyeceği gerçeği 2

ekşi'de gör
daha önce kaybetmişliği vardır. ispatlansa da örtbas mekanizması şahane çalışmıştır. denetleme mekanizması işini hiç bir zaman düzgün yapmamış/yaptırılmıştır. kim kimi denetliyor?

tam 2.500.000 adet mükerrer oy basıldı. bak yazıyla "iki buçuk milyon oy". bu rakam seçimlerde sayılan oy bakımından oldukça büyük.

daha sonra ise: akreplerle taşınan oy pusulaları, haliç üzerindeki oy pusulaları, okulların çöp konteynırlarında bulunan pusulalar, boş araziye atılan oy pusulaları, oy sayımında 9 saatlik belirsizlik(!) hatta ve hatta demokrasi adına utanç sebebi olduğu halde ülkemizde komedi unsuru olarak kullanılan "trafo ve kedi" hikayesi bilinen eylemlerdir. bu kadar falsoya rağmen seçim kaybetmediğini düşünüyorsanız hafızanız oldukça zayıf demektir.
tek başına iktidara gelebiliyor mu ? hayır
mühürsüz oy saçmalığı olmasa cb olabilecek miydi? hayır
istanbul seçimlerini 2 kere kaybetti mi? evet
büyükşehirleri kaybetti mi? evet

bu kadar köşeye sıkışmışken neden erken seçime gitmiyor? çünkü kaybedeceği gün gibi ortada. bunun için zaten sürekli toplumun sinir uçlarıyla oynayıp kutuplaştırmayı tekrar öne çıkarmaya çalışıyor. ama o devir bitti...

tencerenin deviremeyeceği iktidar yoktur.

erdoğan kaybetti.