Sık geçen başlıklar

erdoğan'ın 3. dönem adaylığına itirazımız yok 2

ekşi'de gör
hal bu ki şöyle deseydi " yasa ne diyorsa öyle olmalı, türkiye cumhuriyeti bir hukuk devletidir. umarım yasanın sorun olmayacağı bir tarihte seçim olur ve erdoğan aday olabilir. artık kaybettiğini hepimiz biliyoruz"
böyle şeyler diyip üstüne mansur yavaş veya ekrem imamoğlu yerine ekmeleddin gibi birini aday yaparsa bilinsin ki kemal kılıçdaroğlu gizli ak partilidir.

hatta öyle bir şey yaparsa kendisinin fuxx olduğunu bile düşünebilirim.