kabul edelim ki böyle bir istihbarat var. bunu alenen twitter üzerinden paylaşmanın kime ne faydası var? nato erdoğan'a füze atarken vatandaş aynı füzeye kafa mı atacak?
velhasıl, birileri anket sonuçlarından pek memnun kalmamış anlaşılan. yine mağdur edebiyatı.. yine dış mihraklar, derin nato..
03.04.2017 · 14. sıra
meymenetless
02.04.2017 04:38