o gece erdoğan'ı değil, sana oy vermiş seçmeni sarstın sayın ince. saatlerce ekrana çıkmamak, adam kazandı demek nasıl bi sarsıntıydı bi idrak edebilsen... sana verilen yüzde 30 oy sanki kara kaşın için verildi ikide bir "ben , ben " diyorsun. otokrat denilen erdoğan bile bu kadar ben demiyor.
edit: üçüncü cümlede geçen yüzde 30 oy ifadesini sehven 30 milyon oy diye yazmışım, düzelttim
02.04.2023 · 10. sıra
wasistlos
01.04.2023 00:49 ~ 10:35