Sık geçen başlıklar

erdoğan ikinci atatürk'tür 2

ekşi'de gör
ne yapmış ki? yedi düvelin işgalinden ülke mi kurtarmış, cephelerde savaşırken ölümden mi dönmüş? çökmüş bir imparatorluktan bir cumhuriyet mi kurmuş? borçsuz pırırl pırıl bir ekonomi mi yaratmış? domatese portakala fabrikalar kurup ülkesini mi kalkındırmış?
hükmedemediği için attan bile düşmüş. fetöye söz geçiremeyip darbe yemiş. aldatılmış, kandırılmış. ülkesinin varlıklarını, topraklarını yabancılara satmış. ülkesinin namusu olan sınırlarını koruyamayıp mülteciler ile doldurmuş. 128 milyar doları kaybetmiş. ekonomiyi batırmış.
edit: yok duramadım. böyle bir utanmazlık böyle bir yalakalık böyle bir sürüngenlik olamaz. dillerinizi içeri çekin artık yalamaktan zımpara oldu.