Sık geçen başlıklar

erdoğan giderse hayatımda ne değişecek 2

ekşi'de gör
az sövecekler mesela sana.. hakaret yemeyeceksin, küfür yemeyeceksin, aşağılanmayacaksın.. insansın sen !! insan olduğunu hatırlatacaksın, insan olarak yaşayacaksın..
deprem olur da bina başıma yıkılırsa, kurtarılma ihtimalim hatrı sayılır derecede artacak, en azından enkaz başında uğraşan bir ekip olacak. ilk günden her yere ulaşıldı diye yalan açıklama yapılmayacak. sonrasında da başımı sokacağım bir çadırı, kullanabileceğim tuvaleti ilk günden bulabileceğim, 10-15 gün sürünmeyeceğim. bir tv kanalı çadır güzellemesi yapmak için gelirse siktir edeceğim.

diğer on yüz bin milyon iyileşmeyi saymıyorum bile.