salt batılı sazlar çalan erkekler için var olan çekiciliktir. kimse bana zurnanın sesi kötü demesin(bence de kötü)bağlama, koto, sitar ya da santurun sesi çok mu kötü ki hep keman çello mello çalan tipler hoşunuza gidiyor. hadi diğerlerini zaten çok bilinmediği için salladım bağlamayı bile çekici bulduğunu bildiren tek bir insan yok şu başlıkta.
kabul edin size enstrüman çalan adam çekici gelmiyor, batılı görünen adam çekici geliyor. he bu tabii ki eleştiriyi gerektirir bir durum değil ama gerçek bu. gerçeğin üstünü enstrüman filan deyip örtmeyin.
23.07.2018 · 30. sıra
mevsimler
22.07.2018 13:09 ~ 13:12