kısa ve net: o yorumları yapan, düşünen ve hatta aklından geçiren kim varsa; doğmuşunu, doğacağını, ölüsünü, dirisini, eşiktekini, beşiktekini, yedi sülalesini s*keyim.
editto: bazı amsalaklar anlamazdan gelip işid savunuculuğu yapmaktalar, ortak noktalarını tahmin edersiniz. belirtmekte yarar var: yukarıdaki cümlede geçenleri “18+ olduklarında...” diyeyim de ellerine koz vermeyelim aq.
10.03.2021 · 11. sıra
o zamanlar nesil yohtu halbusu
09.03.2021 00:40 ~ 22:41