enes açıklamasında tayyip'e pislik, şeref yoksunu ve mafya diyor, yukarıdaki biri de açık açık diktatör demiş diyor. evet ya diktatör buradaki en sert söylem gerçekten.
ulan ne güldüm belli değil :)
21.05.2017 · 22. sıra
madmen
20.05.2017 19:17