Sık geçen başlıklar

en zor mesleğin öğretmenlik olması 1

ekşi'de gör
zorsa yapmayın.

ulan kime sorsan dünyanın en zor işi yaptığını söyleyip zırlıyor. yani madem zorlanıyorsun, yapma amk, bu kadar basit.

tabii bunun alt metni "en zor işi ben yapıyorum, çünkü en mükemmel, en zeki, en kutsal benim." ezikliği, başka bir şey değil.

hayatı boyunca salt kendisi olmak bakımından değer görmeyen ve saygı duyulmayan (aynı şekilde kendisi de etrafındakilere salt kendileri oldukları için değer vermez ve saygı göstermez) boş insanların bu ağlaklıklarından bıktım amk.