46 senedir sigara içiyorum... adını unuttuğum birçok marka sigara içtim.
ekonomi tamamen boka sarmadan önce camel white içiyordum. gayet memnundum. ekonomi tamamen boku yediğinde sefil emekli maaşı ile ancak tütün sarıp içebiliyorum.
camel white... sen en yakın dostumdun. her türlü halimi sen iyi bilirsin. ölüme ikimiz beraber yelken açmıştık. son içtiğim sigaranın markası sen olacaktın. ama dostum birlikteliğimizi bozdular. senin yerini berbat tütünler aldı, sebep olanlar utansın... diyeceğim de utandıklarını hiç görmedim, bu da ayrı konu...
ankete camel white diyerek katıldım...
06.01.2023 · 38. sıra
doctordeist
05.01.2023 00:33