Sık geçen başlıklar

en iyi baklavayı güllüoğlu yapıyor zannetmek 1

ekşi'de gör
çok iyi hatırlıyorum bu tartışmaları ilkokul 4. sınıfta yapardık. sonra da kişiye göre değişebilen şeylerin öznel kavramlar olduğunu ve tartışılmasının, üzerinde kavga ederek vakit kaybetmenin bir anlamı olmadığını öğrendik. tabi nerden baksan bi 14 15 yıl oluyodur...

allah herkese böyle eğitim öğretim nasip etsin.