çok iyi hatırlıyorum bu tartışmaları ilkokul 4. sınıfta yapardık. sonra da kişiye göre değişebilen şeylerin öznel kavramlar olduğunu ve tartışılmasının, üzerinde kavga ederek vakit kaybetmenin bir anlamı olmadığını öğrendik. tabi nerden baksan bi 14 15 yıl oluyodur...
allah herkese böyle eğitim öğretim nasip etsin.
05.08.2022 · 19. sıra
crackpot
04.08.2022 00:02