Sık geçen başlıklar

en iyi arkadaşlarımın hepsi erkek diyen kız 1

ekşi'de gör
yaşını bilemem de, hayat tecrübesi olarak ergendir.

konfor bölgesinden çıkma isteği ve cesareti, erkeklerde pek görülen bir şey değil. liseden çıkıp düzgün bir üniversiteye adımını attığın (veya aile evinden çıktığın) an yeni bir hayat başlıyor. o hayat içerisinde zamanla görüyorsun ki, en iyi arkadaşlarının erkek olması lise hayatına göre bir şeymiş. bütün vizyonun aynıyken kanka olmak kolay da işte o vizyon orada kalıyorsa sıkıntı büyük.

yaşınız olmuş 30, sen "kadın başına" dünyalarla uğraş, bunlar annesinden gördüğü dünyadan çıkmamayı "adamlık" saymaya devam etsin.

bak bakalım o zaman da en iyi arkadaşın oluyorlar mı, yoksa ne deseler "yaw he he" diye mi dinliyorsun?