Sık geçen başlıklar

en az 1 hafta cevapsız kalmayı hak eden mesajlar 1

ekşi'de gör
“kardeşim bana x tl atsana haftaya öderim.”

bu tarz bir mesajı tepeden okurum ve 1 hafta olmasa da uzun bir süre açmam.

sevmiyorum kardeşim, borç vermeyi de almayı da sevmiyorum. açlıktan ölecek noktaya da gelsem kimseden borç istemedim. çağımızda kredi kartı var, çok sıkışıksan ve haftaya ödeyebileceğin bir meblağda para lazımsa oradan kullan.

onun limitini doldurmuşsan zaten sıçmışsındır, o para bana geri gelmeyecektir. ayağını yorganına göre uzatmayı öğren.